wtorek, 14 maja 2013

Kielceckie Scyzoryki 2013

Nie pamiętam już kiedy ostatnio pisałem na blogu. Do teraz odbija się na mnie mój nieudany zakup, po którym musiałem odpocząć od muzyki, jakiejkolwiek. Nie wiem kiedy kupię kolejną kartę dźwiękową, ale na pewno nie przed wakacjami, a tymczasem wracam na SoundBlaster'a. I tak najwięcej muzyki w ostatnim tygodniu towarzyszy mi w trakcie drogi na uczelnię, treningi itd. w słuchawkach...

2 dni temu w Kielcach (na dachu galerii Korona) odbył się Festiwal Scyzoryki 2013. To coroczna impreza, w której szczerze mówiąc nie interesuje mnie zbytnio nic poza kategorią "Hip-Hop". W tym roku laureatami byli Słabi MC’s, Kielecki Punt Widzenia, eLDeZet i Pierwszy Porozumienie RAP. Pierwsze miejsce zajęli Słabi MC, jednam nie na tym chciałbym się skupić.


Już jakiś czas pojawia się taka fajna inicjatywa pod nazwą MyShow. Zajawka Borixona i jego ludzi, którą bez problemu znajdziecie na youtube. Akcja polega na dokumentowaniu w ciekawy i atrakcyjny sposób różnych momentów związanych z muzyką, ale nie tylko. W coś podobnego bawi się też KPW (Kielecki Punkt Widzenia). Dziś dostaliśmy krótki obraz ze Scyzoryków widzianych okiem ich kamery. Sprawdźcie.

Informacje o tegorocznych scyzorykach...



 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management