środa, 3 października 2012

White House Records & Miuosh - Mój Kodex

Dostaliśmy niedawno nowy klip z KODEX IV. Urzekły mnie dwa komentarz do tego filmu, więc nimi go tutaj podpiszę:




Zawiodłem się na Miuoshu, strasznie mocno go sobie ceniłem, a tu ten klip wszystko spierdolił. To jest naprawdę kozackie, w 10 się wpierdalać na innych. Po prostu mi przykro, że kolejny dobry raper musi zgrywać kozaka i nagrywać pedalski klip o tym, jak to się nie wpierdala ludziom na ulicy.
~SuperHomick
i odpowiedź:
Kolego też zawiodłem się na klipie bo myślałem o jakimś promowaniu złych postępowań przez tej klasy rapera... Jednak dzięki wskazówce ludzi z MASS wyczaiłem jak to na prawdę działa... Rozkmin wersy: ''Tutaj diabeł tkwi w szczegółach, a sukces w detalach" oraz "Ty nie wierz w nic - mówiłem Ci, to fotomontaż.... Z drugiej strony to inaczej wygląda.
Ten kto najgłośniej szczeka ma najsłabszy program..."
Wydaje mi się, że to coś pomoże Ci wykminić prawdziwe oblicze klipu :D
~yoogi99


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management