poniedziałek, 25 marca 2013

Tede + goście - Tak się robi remix (prod. Sir Mich)

W kalendarzu wiosna, pogoda zimowa - śnieg, brud i psie przebigówna. Czy to odpowiedni klimat dla wiosennej depresji? Brak słońca daje efekty, jeszcze kilka dni temu byłem pełen życia. Z jednej strony chciałbym założyć już nike'i i zażyć aktywności fizycznej, z drugiej... mam wszystko w dupie i najchętniej zanurzyłbym się w muzyce na cały dzień - pieprzyć obowiązki.

Za kilka dni będę miał wreszcie fundusze na zakup kabli. Będę mógł posiedzieć przy projektach, które czekają na mnie od 2012. Mam nowe pomysły. Z kuzynem chcemy zrobić coś oryginalnego, przynajmniej spróbować.

Wylewam swoje myśli przy nowym klipie Tedego i kilku innych raperów. Nie stawia mi włosów na głowie, chyba mało co dziś jest w stanie mi się spodobać.




 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management