sobota, 19 stycznia 2013

Zeus na Rap Kanapie (WSZ)

Pisałem o tym wywiadzie 3 dni temu. Zeus mówi między innymi o konkursach dla raperów i chciałbym na tym skupić swój komentarz. Wielu uważa, że branie udziału w podobnych konkursach jest kiepskim pomysłem. Powody takiego rozumowania są różne. Nie według Zeusa i nie według mnie. Sam byłem kiedyś laureatem pewnego konkursu i mimo, że nic nie wygrałem, na co zresztą nie liczyłem, usłyszało mnie wiele osób i sprawiło mi to dużo radości.

Forma wywiadu mnie specjalnie nie powala. Pytanie - odpowiedź, trochę sztywno. Powrócę tu jeszcze raz (macie już dość? ;)) do Artura Rawicza, który według mnie jest tuzem wywiadów, podtrzymuje temat zamiast gasić ciekawą wypowiedź kolejnym pytaniem. Tu mi czegoś takiego brakuje.



 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management