środa, 27 lipca 2011

Postępy (nocna zmiana)

Być może nie wszyscy z Was zostali wprowadzeni w ciąg postów pod szyldem "nocnej zmiany". Przypomnę... są to moje własne przemyślenia, nie zawsze związane z najnowszymi wydarzeniami. Trochę spraw ważnych technicznie, trochę pomysłów.

Dziś chciałbym się podzielić informacją, z której jestem bardzo zadowolony. Codziennie tego bloga czyta średnio 50 osób. Jest to spora liczba osób, biorąc pod uwagę to, że na początku posty czytałem praktycznie tylko ja plus ewentualnie kilka zainteresowanych osób. Teraz mamy coraz więcej odwołań z google.pl, chociaż i facebook.pl działa sporo. Nasz fanpage (https://www.facebook.com/blog.rap) śledzi jak do tej pory 39 osób, co jest też sporym sukcesem. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości będzie Was więcej i zaczniecie brać czynny udział w tym blogu, co (trzymam kciuki) podniesie poziom postów oraz informacji zamieszczanych na blogu.

Pozdrawiam!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management