środa, 13 lipca 2011

Co się dzieje...

Jest środek tygodnia, nic się nie dzieje, nie ma o czym pisać. Szkoda, bo już nawet nie przemawia przeze mnie tylko chęć podzielenia się opinią czy jakimś newsem, który wygrzebałem na drugim końcu Internetu. Sam chciałbym usłyszeć wreszcie coś nowego i jarać się tym jak najnowszym singlem Pezeta.
Efektem tej niezaspokojonej chęci pobudzenia muzycznych emocji zacząłem doczytywać różne rzeczy na temat niszowych raperów, o których nigdy nie słyszałem i którzy, szczerze mówiąc, wcześniej nie zwróciliby mojej uwagi.

Tak poprzez wytwórnie alkopoligamia.com dotarłem do Theodora. Ostatnio reklamował go na swoim profilu fb Mes i pewien czas temu zupełnie z nudów puściłem jego 2 tracki ("2pack") "Na zachód" oraz "Duchy". Wrażenia? Kilka pierwszych sekund - "Acha.. dobra przewine dalej", później - "nawet spoko, poszukam czegoś więcej". Podoba mi się, jednak nie da się nie zauważyć u Theodora, że wzoruje się na Mesie. Momentami nawet mam wrażenie jakbym słyszał Tego Typa, tylko z inaczej brzmiącym głosem. Nie jest to dobre, ale jest tak wszędzie! Dobrym przykładem jest na przykład Wice Wersa. Przeanalizujcie.

Theodor - Na zachód by Alkopoligamia.com


Theodor - Duchy by Alkopoligamia.com

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management