piątek, 15 lipca 2011

Czwartkowy wieczór...

Chyba przesadziłem z tym wieczorem... Nie ważne! Chciałbym mieć dla Was coś świeżego, jednak nie mam... Niestety tematyka, którą poruszam na tym blogu nie sprawia, żebym miał dla Was masę materiału,  w większości nie ode mnie to zależy, jednak mam dobrą wiadomość! Dziś pojawiło się, na różnych stronach, sporo zapowiedzi. Zapowiedzi różnej treści, i nie chcę rzucać niepełnymi informacjami, więc poczekam  z publikowaniem czegokolwiek konkretnego do momentu, aż będę miał co publikować. Fakt jest taki, że już niebawem mamy nadzieję usłyszeć/zobaczyć nowe numery/klipy, które na pewno się Wam spodobają!

Zdaję sobie sprawę, że jest nas niewiele. Mam nadzieję, że już wkrótce będzie czytać mnie więcej ludzi i będziecie mieli z kim pogadać na temat rapu, wymienić swoje opinie. Taki jest cel! Chcę, żebyście ruszyli głową słuchając muzyki bo puszczenie tracku i przelecenie do następnego może i dla niektórych jest metodą, jednak to tak jakby przeczytać białego kruka myślami będąc zupełnie gdzieś indziej, gubiąc wątek.

Pozdrawiam!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management