niedziela, 7 kwietnia 2013

TDF - Dwadzieścia Lat (gośc. Seta)

Stary numer TDF'a u mnie śmiga już od kilku dni. Bit Tedego przypomina mi stare płyty. "Czujesz, że znów masz 20 lat" - dokładnie... Takim klimatem nakręcam się na jutro (poniedziałek), nie może być źle!

Kilka tygodni temu chwaliłem się, że czekam na nową kartę dźwiękową E-MU 0404. Doczekałem się, po kilku dniach zabawy udało mi się uruchomić ją w trybie 24 bity/192 khz. Wszystko ok, tylko mam problem z jednym wyjściem (karta wysyła dźwięk osobno na każdy z kanałów). Mimo wydanej GRUBEJ kasy na kartę i nowe okablowanie, mimo ogarniętego miksera z DSP, zawiodło mnie jedno wyjście i praktycznie słucham muzyki w jednym kanale, KURWA! TAK NIE BĘDZIE! :)




 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management