czwartek, 30 czerwca 2011

Głucha noc... (nocna zmiana)

Tworząc bloga i starając się przekazać Wam wszystko, co najważniejsze, przychodzi taki moment, gdy nie ma już konkretnych propozycji. To tak zwana nocna zmiana, gdy ma się chęć podzielenia czymś z czytelnikami, jednak raperzy zajęci są imprezowaniem (;)) i brak jakichkolwiek wieści z góry... Postanowiłem, że będę w tym czasie udostępniał filmy, które przykuły moją uwagę. Filmy oczywiście związane z rapem, jednak nie należące do najnowszych.

Przed paroma chwilami znalazłem film, który szczególnie mnie zaciekawił. Szukając klipu Peji "Głocha noc", natknąłem się na film, w którym różni ludzie (jest sens, żeby wymieniać?) wypowiadają się na temat teledysku. Jednym z nich jest Tede, który już po beef'ie dodaje kilka swoich zdań na ten temat.


Swoją drogą... Uważacie, że ten beef nadal krzyżuje ich drogi? Wg mnie... najgorzej wpłynęło to na fanów. Prawie pod każdym filmem Tedego lub Peji do niedawna można było przeczytać komentarze nawiązujące do beef'u, bardzo krytyczne komentarze... Borixon w ostatnim wywiadzie mówił, że wg niego beef'y są potrzebne, jednak ja się z tym nie zgadzam! (no chyba, że mówimy o marketingu...)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management